سمنان;

وقوع 109 حادثه در محورهای استان سمنان

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت : از یکم تا دهم تیرماه جاری ۱۰۹ حادثه در محورهای استان سمنان به وقوع پیوسته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه از یکم تا دهم تیرماه جاری ۱۰۹ حادثه در محورهای استان سمنان به وقوع پیوست گفت : طی این مدت در مجموع ۵۹ سانحه جرحی ۹۳ مجروح بر جای گذاشت و همچنین در تعطیلات عید فطر در دو حادثه فوتی دونفر جان خود را از دست دادند.

 

وی با بیان اینکه تصادف در محورهای استان سمنان ۳۶درصد رشد داشت، افزود: از مجموع حوادث رانندگی  ۶۸درصد واژگونی و ۷۰درصد را بی توجهی به جلو شامل می شود که استراحت به موقع و پرهیز از رانندگی با عدم هوشیاری درصد این حوادث را می تواند کاهش دهد.

 

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه ۱۴هزار و ۶۰۲ مورد اعمال قانون در محورهای استان سمنان ثبت شد، ابراز داشت: سه هزار و ۷۷۷ تخلف سرعت غیر مجاز و سه هزار و ۳۲۶مورد عدم استفاده از کمربند ایمنی و ۲۴۵موتور سوار فاقد کلاه ایمنی اعمال قانون شدند.

 

خسروجردی در ادامه ضمن بیان اینکه با توجه به اینکه کویری و یکنواختی محورهای استان سمنان خستگی و خواب آلودگی رانندگان را به دنبال دارد لذا استراحت یک ربع بعد از هر ساعت رانندگی می تواند از بروز حوادث تلخ و جبران ناپذیر جلوگیری کند، تصریح کرد: در بین راه زائرسراها و پایگاه های هلال احمر و نیروی انتظامی همواره آماده پاسخگویی و خدمات دهی به مردم هستند.

 

وی افزود: با توجه به آغاز طرح تابستانه جاده‌ها ومحورهای استان سمنان توسط ۴۰دوربین مورد پایش قرار می گیرد و همچنین گشت های محسوس و نامحسوس در جاده‌ها مستقر و با تخلفات حادثه ساز به شدت برخورد می شود.
انتهای پیام / ه

رشد تصادفات در محور های استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار