دیدن بازی فوتبال ساحلی اینگونه زیبا نیست

جمعه شب و در حاشیه بازی تیمهای فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی و شهریار ساری اتفاق نه چندان جالبی رخ داد که حتما باید به آن رسیدگی شود.

دیدن بازی فوتبال ساحلی اینگونه زیبا نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، این بازی که با استقبال واقعا قابل ستایش اهالی فوتبالدوست بوشهری همراه شده بود با نکته تاسف بازی از جمله کمبود جا مواجه شده بود.

همین چند ماه پیش بود که رقابتهای بین المللی پرشین کاپ به میزبانی بوشهر و ورزشگاه جدید ساحلی برگزار شد و همگان برای یک میزبانی در خور نام فوتبال بوشهر امیدوار شدند اما اکنون و بعد از گذشت چند ماه از خاتمه آن بازی ها تیم لیگ برتری بوشهری در همان ورزشگاه جاده ساحلی بازی های خود را برگزار می کند.

در روز تعطیل و در حاشیه این بازی تماشگران پشت فنس روبروی جایگاه تمامی 12 دقیقه را ایستاده و با وضعیتی نه چندان مناسب نظاره گر بودند.این مردم که در گرمای بالا 45 درجه تیم شهرشان را تنها نمیگذارند شایسته احترام بیشتری هستند.

دقیقا در خاطر همه اهالی فوتبال، مصاحبه های دوستان مسئول همچنان در ذهن ها ثبت شده که ورزشگاه دهکده گردشگری برای میزبانی لیگ برتر فوتبال ساحلی آماده خواهد شد اما فعلا که اینگونه نیست و نیمی از مشتاقان فوتبال ساحلی باید در سه وقت 12 دقیقه ای ،ایستاده بازی تیم محبوبشان را تماشا کنند!

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.