شیراز؛

درخشش بانوی دونده شیرازی در مسابقات جهانی پیوند اعضا

کلثوم ابراهیمی بانوی دونده شیرازی در مسابقات جهانی پیوند اعضا دو نشان ارزشمند طلا را بر گردن آویخت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ زهرا کریمیان رئیس هیات ورزش پیوند اعضا فارس گفت: کلثوم ابراهیمی در نخستین روز برگزاری مسابقات دو و میدانی موفق شد در ماده پرتاب دیسک و پرتاب وزنه در رده سنی ٣٠ تا ٣٩ سال ۲ مدال طلا کسب کند.

وی افزود: این ورزشکار شیرازی در این مسابقات پیشتر مدال برنز رشته بولینگ را کسب کرده بود و تنها ورزشکاری است که تاکنون موفق به کسب سه مدال شده است.

کریمیان ادامه داد: همچنین الهام روشن چراغ دیگر ورزشکار شرکت کننده از فارس که نخستین مدال را در رشته دو و میدانی برای کاروان ایران به ارمغان آورده بود در ماده پیاده روی سه کیلومتر به مقام چهارم دست یافت.

وی بیان کرد: معصومه رضایی دیگر ورزشکار فارسی که به فینال دو ١٠٠ متر رده سنی ۱۸ تا ۲۹ سال راه یافته بود نتوانست به مدال دست یابد، اما در پرتاب وزنه موفق شد مدال نقره را از آن خود کند.

کریمیان اظهار داشت: کاروان ورزشی ایران در بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا متشکل از ۸۰ ورزشکار زن و مرد است که در رشته‌های دو و میدانی، پینگ پنگ، شنا، بدمینتون، اسکواش، بولینگ، دارت و پتانگ (پرتاب توپ فلزی) به مصاف حریفان خود می‌روند.

وی گفت: استان فارس با ۱۹ ورزشکار بیشترین سهمیه را در بین ورزشکاران ایرانی دارد.

بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا از چهارم تیرماه آغاز شده و تا یازدهم این ماه به میزبانی شهر "مالاگا" در اسپانیا ادامه دارد.

انتهای پیام/ر

کسب نشان دو طلای ارزشمند توسط دونده شیرازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.