عکاس ورزشی که از سوی فدراسیون بسکتبال برای پوشش مسابقات جام جهانی به مصر اعزام شده بود دیپورت شد و به ایران بازگشت.

ویرایش/ ماجرای بازداشت عکاس ورزشی در مصربه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ دبیر و عکاس  فدراسیون بسکتبال  که برای مسابقات جام جهانی راهی مصر شده بودند از سوی مقامات این کشور برای ورود به خاک قاهره مصر دچار  مشکل شدند.علی توفیق ، دبیر فدراسیون بسکتبال با پیگیری های متعدد موفق شد وارد مصر شود اما عکاس فدراسیون پس از دیپورت شدن به ایران بازگشت.

اشکان مهریار عکاس فدراسیون بسکتبال درباره اتفاقاتی که در مصر رخ داد به  خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: شب گذشته در فرودگاه قاهره دیپورتم کردند و  چند ساعتی هم من را در بازداشتگاه نگه داشتند و بسیار اذیتم کردند. فکر نمی کنم در شان یک عکاس و یا یک خبرنگار باشد که به این نحو با او برخورد شود.

عکاس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: تلفن همراهم را از من گرفتند و نگذاشتند با جایی تماس بگیرم تا مشکلم را بر طرف کنم. حراست قاهره  بر این باور بود که  باید دو مهر در ویزا خورده می شد اما پس از اینکه به ایران بازگشتم متوجه شدم که تمامی بازیکنان و کادر فنی که به مصر اعزام شدند یک مهر در ویزای خود داشتند.واقعا علت  دیپورت شدنم را نمی دانم.البته این موضوع از سوی فدراسیون پیگیری و حل خواهد شد.

گفتنی است تیم ملی کشورمان امشب ساعت 20 در نخستین دیدار خود به مصاف آمریکا خواهد رفت.

انتهای پیام/

 دیپورت شدن عکاس ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار