تبریز؛

اختصاص اعتبار برای پرداخت تسهیلات صادرات محصولات کشاورزی

بر اساس برنامه ششم ، 20 درصد از منابع صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی برای پرداخت تسهیلات صادرات اختصاص می یابد.

اختصاص اعتبار برای پرداخت تسهیلات صادرات محصولات کشاورزیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت : این اقدام اختصاص اعتبار برای پرداخت تسهیلات صادرات کشاورزیبرای عملی کردن اقتصاد مقاومتی و به منظور ایجاد راهکارهای افزایش توسعه صادرات محصولات کشاورزی انجام می شود.
مهری در نشست اقتصاد مقاومتی بخش کشاورزی افزود : برای ساماندهی امور حمایت از صادرات بنا است شرکتی تاسیس شود تا منابع اختصاص یافته را مدیریت کند.
وی ادامه داد : برنامه ها باید به گونه ای باشد که تجار صادر کننده محصولات کشاورزی به صورت ثابت پای کار بیایند و از تسهیلات و یارانه های صادراتی بهره مند شوند.
مهری خاطرنشان کرد : هر بازرگانی که در بخشهای دیگر متضرر شده، وارد بخش کشاورزی میشود و در این میان افرادی هم هستند که سالانه دو نوبت محصولات سردرختی را از کشاورزان میخرند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت : زنجیره بازرگانی تولیدات کشاورزی باید اصولی شکل بگیرد و در این میان بخش خصوصی نقش مهمی دارد و لازم است تقویت شود.
به گفته وی تولید کنندگان و صادر کنندگان باید از ارتباط دوسویه برخوردار باشند تا هم محصولات صادرات محور ، تولید شود و هم قبل از تولید برای فروش محصولات سفارش وجود داشته باشد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار