یاسوج؛

کشف بیش از 69 کيلوگرم ترياک در محور یاسوج – اصفهان

جانشین فرماندهی انتظامی کهگيلويه و بویراحمد از کشف بیش از 69 کيلوگرم ترياک در محور یاسوج – اصفهان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ سرهنگ کیقباد مصطفایی در این خصوص گفت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا در محور یاسوج به اصفهان با اجرای ایست و بازرسی اقدام به کنترل خودروهای عبوری در این محور کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در ادامه ماموریت پلیس و در اجرای کنترل خودروهای عبوری در این محور به یک دستگاه خودروی کامیون باری کفی‌دار مشکوک که دستور توقف را صادر کردند.

این مسئول انتظامی در استان خاطرنشان کرد: با متوقف شدن این خودرو و بازرسی ماموران از این خودرو، مقدار 69 کیلو و 800 گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و راننده آن دستگیر شد.

وی گفت: جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با بیان اینکه خودرو کامیون به پارکینگ منتقل و راننده این خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شد، از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان باید یاری‌گر پلیس در تأمین امنیت جامعه بوده و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان را از طریق تماس با تلفن 110 به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

 انتهای پیام/ش

عزم پلیس در برخورد با قاچاقیان مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.