دایی: امکانات مناسب برای برگزاری اردو در داخل کشور وجود دارد

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تمامی اردوهای پیش از فصل سایپا را در داخل ایران برگزار می کنم زیرا شرایط مناسبی برای برگزاری اردو در کشور وجود دارد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ علی دایی در مورد برگزاری اردوی تدارکاتی سایپا در اردبیل و اینکه او همواره در اردبیل اردو برگزار می کند اظهار داشت: سرعین و اردبیل ارتفاع مناسبی از سطح دریا دارند و مناسب برای بدنسازی بازیکنان هستند. ضمن اینکه در شهر اردبیل امکانات بسیار مناسبی برای تیم های ورزشی و برگزاری اردوها وجود دارد. باید از میهمان نوازی مردم خوب اردبیل و سرعین تشکر کنم که نسبت به من و تیم سایپا لطف داشتند. رضا آستانه هم از دوستان خوب ماست که همکاری خوبی با تیم سایپا برای برگزاری این اردو داشت.

وی افزود: تمامی اردوهای پیش از فصل سایپا را در داخل ایران برگزار می کنم زیرا شرایط مناسبی برای برگزاری اردو در کشور وجود دارد. بازیکنان تیم ما هم دوران سخت بدنسازی را با انگیزه و تلاش مضاعف پشت سرگذاشتند.

سرمربی سایپا تصریح کرد: سه بازی تدارکاتی هم برای تیم در نظر گرفته ام که امروز اولین مسابقه با تیم ملی دانشجویان است و فردا و پس فردا هم 2 بازی دیگر برگزار می کنیم. آخرین اردو تیم سایپا هم در رامسر برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدار دوستانه شاگردان دایی با تیم ملی دانشجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار