بازیکنان مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس مشکلی برای همراهی سرخپوشان پایتخت برای سفر به اوکراین ندارند.

به گزارش خبرنگارحوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق برنامه قرار است سرخپوشان پایتخت برای برگزاری اردوی 10 روزه روز چهارشنبه عازم اوکراین شوند. براین اساس کمال کامیابی نیا، محمد انصاری و شایان مصلح بازیکنان مصدوم پرسپولیس همراه تیم به اردوی اوکراین می روند. 

کامیابی نیا که بعد از پایان لیگ برتر فوتبال کتف خود را جراحی کرده بود این روزها در تمرینات پرسپولیس  شرکت می کند اما کامیابی نیا  بعضی از تمرینات همانند وزنه زدن ها که کتف را درگیر می کند را انجام نمی دهد. هافبک دفاعی پرسپولیس در اکثر تمرینات از یک ساپورت برای مهار حرکت دست و شانه استفاده می کند و تنها در بعضی تمرینات درگیرانه همانند بازی فوتبال از دو ساپورت استفاده می کند. 

کامیابی نیا هم به همراه تیم به اردوی اوکراین می رود و مشکلی در این باره ندارد. 

محمد انصاری هم  در تمرین قبلی با کشیدگی پا مواجه شده بود که ام آر آی از پای وی گرفته شد. طبق اعلام فیزیوتراپ باشگاه پرسپولیس آسیب دیدگی مدافع پرسپولیس تحت کنترل است و  وی از امروز برنامه فیزیوتراپی اش را انجام می دهد تا به بهبودی کامل دست یابد. 

شایان مصلح بازیکن جدید پرسپولیس هم از ناحیه کشاله ران مصدوم شده است اما وی اعلام کرد که مصدومیتش جدی نیست و می تواند در تمرینات شرکت کند. براین اساس وی هم می تواند همراه تیم راهی اردوی اوکراین شود. 

 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار