اهواز؛

حکمرانی قانون در مرزهای زمینی خوزستان

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: خوشبختانه استان در بخش مرز زمینی به صورت کلی به غیر از صادرات به کشور عراق قاچاقی در بحث واردات نداریم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قدرت الله دهقان، معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان بیان داشت:باید نگرش ما در مورد وجود قاچاق کالا و ارز تبیین شود و در آنجایی که فراوانی وجود دارد تمرکز بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: خوشبختانه در خوزستان بخش مرز زمینی به صورت کلی به غیر از صادرات به کشور عراق قاچاقی در بحث واردات نداریم. در کل از گمرکات رسمی کالایی وارد میی شود و بابت کم اظهاری و بداظهاری شاید مورد محدودی داشته باشد.

دهقان عنوان کرد: نیروهای انتظامی، امنیتی و مرزبانی خوزستان خوشبختانه همیشه فعال بوده و تنها کاری که برای آنها می توان انجام داد، تهیه تجهیزات به روز و مدرن است. تحریم ها در دنیای اقتصاد خیلی فراگیر شده و همه به ما می گوید که باید مبادی ورودی خود را به آخرین دستگاه ها و تکنولوژی های روز تجهیز کنیم.

معاون امنیتی ـ انتظامی استانداری خوزستان گفت: برخی کالاهای فاسد شدنی داریم که طبق قانون این نوع محصولات باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند. اگر می شود برای پرونده این کالاها یا وقت اضافه گذاشته یا اینکه به صورت خارج از نوبت به آنها رسیدگی شود.

دهقان بیان داشت: بخش تعاونی های مرزنشین طبق قانون هرچه کالا در حد مصرف داشته باشند چه به شکل خرده و یا تجمیعی برای استفاده در سطح استان هیچ مشکلی ندارند.

انتهای پیام/م

فراگیری تحریم در دنیای اقتصاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.