محمودی: تکلیف مربیگری منافی را گل محمدی مشخص می کند

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: منافی چند روز است که در تمرینات شرکت نمی کند و تکلیف این مربی به زودی مشخص می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛کاظم محمودی درباره برگزاری تمرین  در زمین مصنوعی اظهار کرد: چمن ورزشگاه اختصاصی ما آبیاری شده بود، براین اساس در چمن مصنوعی تمرین کردیم. در حال حاضر هم چمن ورزشگاه اختصاصی مناسب نیست اما به اجبار در این چمن تمرین می کنیم. به هر حال اگر زمین مناسبی پیدا کنیم محل برگزاری تمرین را تغییر می دهیم. 

تکلیف منافی به زودی مشخص می شود 

وی درباره وضعیت جواد منافی در تراکتورسازی بیان کرد: منافی چند روز است که در تمرینات شرکت نمی کند. گل محمدی تا سه، چهار روز آینده تکلیف این مربی را مشخص می کند. 

جواب استعلام سینا عشوری نیامده است 

محمودی درباره وضعیت استعلام سینا عشوری عنوان کرد: در حال حاضر فیفا جواب استعلام سینا عشوری را نداده است اما قرارداد این بازیکن را تمدید کردیم تا در صورت تایید فیفا بتوانیم از عشوری در فصل آینده استفاده کنیم. 

بازیکنان سرباز باید به لیگ دسته یک بروند 

سرپرست تراکتورسازی درباره وضعیت بازیکنان سرباز تراکتورسازی اظهار کرد: ما اجازه استفاده از بازیکنان سرباز نداریم، براین اساس حسین پاپی به مدت نیم فصل یه تیم فجر شهید سپاسی پیوست  تا بعد از رفع محرومیتها بتوانیم از این بازیکن استفاده کنیم. وضعیت نوراللهی و عالیشاه با یکدیگر متفاوت است و عالیشاه هنوز خدمت سربازی اش را به پایان نرسانده است اما نوراللهی بپیگیر کسری خدمت خود است تا بتواند به تیم پرسپولیس بازگردد. 

استفاده از بازیکنان جوان بستگی به نظر گل محمدی دارد 

وی درباره تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی تراکتورسازی بیان کرد: طبق برنامه قرارداد 8 بازیکن فعلی تیم را در هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی ثبت کردیم تا برای فصل بعد با مشکل مواجه نشویم. همچنین بازیکنان جوان تیم از جمله آغاسی، طاهران، بهرامی، محمد حسینی پور فصل گذشته در تیم بزرگسالان حضور داشتند و امسال هم 12 بازیکن به تیم اضافه شدند که 2 نفر از این بازیکنان خط خوردند. به هر حال استفاده از بازیکنان جوان به نظر گل محمدی بستگی دارد. 

همکاری لازم را با تیم ملی امید داریم 

محمودی درباره در اختیار گذاشتن بازیکنان جوان به تیم ملی امید گفت: ما  همواره به تیم ملی امید کمک کردیم و این مرتبه هم به تیم ملی امید بازیکن می دهیم و در این مورد مشکلی نداریم. البته ما در برخی از تمرینات کمبود بازیکن داریم که امیدورایم کادر فنی تیم ملی امیدهم ما را درک کند تا بتوانیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم.

برای برپایی اردو به تهران می رویم 

سرپرست تیم تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه ما روز 13 تیرماه راهی تهران می شویم تا اردوی آماده سازی خود را در این شهر برگزار کنیم. همچنین در مدت حضور در تهران برای انجام تست پزشکی به مرگز ایفمارک مراجعه می کنیم.  سه بازی ندارکاتی هم با تیم ملی امید، مسجد سلیمان و سپاهان برگزار می کنیم. 

انتهای پیام/ 

 

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی : وضعیت کادرفنی تراکتور را گل محمدی به زودی اعلام می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار