اردبیل؛

افزایش تعداد دانش‌آموزان دبستانی در کشور

در حال حاضر تحصیل دانش‌آموزان دبستانی در کشور نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضوان حکیم‌زاده ،معاون ‌آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: در حال حاضر تحصیل دانش‌‌آموزان ابتدایی در کشور نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته که این امر وظیفه ما را خطیرتر می‌کند تا بتوانیم فضاها و امکانات تحصیلی مناسبی در اختیار این دانش‌آموزان قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هشت میلیون نوآموز و دانش‌‌آموز دوره ابتدایی در کشور تحصیل می‌کنند، افزود: امکانات و فضاهای آموزشی در اختیار این دانش‌‌آموزان قرار داده شده اما انتظار می‌رود این امکانات و فضاهای آموزشی روز به روز توسعه یابد.

معاون ‌آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: یکی از اولویت‌های اساسی در دوره ابتدایی تحقق اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت‌های دانش‌‌آموزان ابتدایی بوده که در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام شده تا بتوانیم با برنامه‌ریزی هدفمند از ظرفیت دانش‌آموزان برای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم.

حکیم‌زاده گفت: جشنواره کشوری جابربن‌حیان در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود و در این جشنواره از برترین‌ها و نفرات برگزیده با اهداق لوح سپاس تجلیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: مهمترین اولویت ما این است که در کشور هیچ کودکی از تحصیل بازنماند چرا که هدف اصلی تحصیل همه دانش‌آموزان بوده که برای این امر تفاهم‌نامه‌های مشترکی نیز با سازمان‌های مربوطه امضا شده است.

 

انتهای پیام/ع

افزایش تعداد دانش آموزانی دبستانی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.