شهادت رزمنده عراقی از دوربین خبرنگار داعش+فیلم

در این خبر آخرین تلاش تکفیری های باقی مانده در موصل را مشاهده می کنید که برای خود نمایی و سرپوش گذاشتن بر شکستشان یک رزمنده عراقی را به شهادت رساندند.

به شهادت رسیدن یک رزمنده عراقی از دوربین خبرنگار داعشبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دیگر چیزی به تخلیه موصل از وجود ناپاک تروریستهای تکفیری داعش نمانده و صدای قدمهای آزادی کامل در موصل به گوش می رسد، و این خبری است که دل هر مسلمان واقعی را شاد می کند.

وقتی به تروریستهای داعش احساس خبرنگاری دست می دهد


بر اساس فیلم های منتشره در خبرگزاری که تحت نفوذ داعش فعالیت می کند، تعداد کم و ناچیزی از عناصر داعشی که هنوز به درک واصل نشده اند و در موصل قدیم در حال جولان دادن هستند و به عنوان دست و پا زدن های آخر خود یک دوربین به دست گرفتند و با هدف بزرگنمایی گروه ناچیزشان شروع به فیلمبرداری از آخرین جنایاتشان در این شهر کرده اند.


آنها یک رزمنده عراقی را محاصره و به نامردانه ترین شکل ممکن وی را هدف شلیک خود قرار داده و به شهادت می رسانند.


به دلیل اینکه تماشای چهره این شهید بعد از شهادت برای تمام سنین مناسب نبوده، قدری از وضوح  تصویر کاسته ایم.


به گفته رائد شاکر جودت فرمانده پلیس فدرال عراق : آزادسازی منطقه شمال شرقی حاشیه رودخانه دجله به‌طور کامل پایان پذیرفته و بزودی رسما بیانیه پیروزی را به‌ خدمت فرماندهی کل نیروهای مسلح و ملت عراق اعلام می‌کنیم، همچنین دشمن تروریستی به‌ سمت شمال شرقی موصل که مقر حضور یگان مقابله با تروریسم بوده، در حال فرار است.

انتهای پیام/

رزمده عراقی به دست تروریستهای داعش به شهادت رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار