ساری،

اطفا آتش سوزی در شهرک توریستی خزرشهر

حریق گسترده که بعد از ظهر امروز باغ‌های شهرک گردشگری اقامتی خزرشهر فریدونکنار را فرا گرفته بود، مهار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، این آتش سوزی بعد از ظهر امروز در باغ‌های شهرک خزرشهر جنوبی فریدونکنار آغاز شد و دقایقی پیش مهار شد.
بر اساس این گزارش آتش در سطح وسیعی از منطقه شمالی این شهرک به وجود آمد و توانست در ضلع‌های جنوبی و غربی و شرقی و باغ‌های نارنج این شهرک گسترده شود.
سطح آتش سوزی در گزارشات اولیه بیش از ۴ هکتار گزارش شده و هم اکنون تیم‌های امدادی و خدمات شهرداری فریدونکنار مشغول اطفا حریق کامل هستند.

به گزارش منابع محلی آتش به نزدیکی‌های اتوبان پرتردد و مسافرخیز فریدونکنار به بابلسر نیز رسید و البته در مسیر ضلع جنوبی تا کمتر از شعاع چند متری ویلا‌های منطقه که چند میلیارد تومان ارزش دارند نیز پیش رفت.

شهرک خزرشهر جنوبی یکی از بزرگترین، قدیمی‌ترین، زیباترین و گران قیمت‌ترین مجتمع‌های مسکونی گردشگری در ایران است که ساکنان آن اغلب پایتخت نشین و بسیاری نیز در خارج کشور زندگی می‌کنند و با شروع تعطیلات تابستان و البته عید نوروز به این منطقه مسافرت می‌کنند.

براساس این گزارش تا این لحظه هیچ تلفات انسانی در این حادثه گزارش نشده و البته سطح وسیعی از منطقه باغی و جنگلی این شهرک طعمه حریق شده است.
انتهای پیام/ع

مهار آتش شهرک توریستی اقامتی خزرشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.