پور علی فرد:سرمربیگری نوبهاری در تیم بانوان پاور لیفتینگ مصداق بارز کلاهبرداری است

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان گفت:فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام فعالیتی در بخش بانوان ندارد و اگر فردی ادعای سرمربیگری تیم بانوان پاور لیفتینگ را دارد از نظر ما کلاهبرداری است.

ناصر پور علی فرد در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در مورد سرمربیگری شیرین نوبهاری در تیم ملی پاورلیفتینگ و اعزام به مسابقات جهانی گرجستان، اظهار داشت: نو بهاری هیچ ارتباطی به فدراسیون ندارد،چرا که ما در بخش بانوان و به خصوص در رشته پاور لیفتینگ هیچ فعالیتی نداریم و کسانی که این کار را انجام می دهند مصداق کلاهبرداری است.

وی افزود: پس از اطلاع یافتن از این موضوع سریعا گزارشات خودمان را به حراست وزارت ورزش و جوانان ارسال کردیم،متاسفانه خیلی از اشخاص هستند که در حال حاضر ادعا می کنند برای خودشان انجمن رسمی تاسیس کرده اند و از نظر ما این انجمن ها غیر قانونی است. تنها وظیفه ما این است که گزارشی را تنظیم و آن را برای مسئول ذی ربط ارسال کنیم.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان در ادامه گفت: خوشبختانه نزدیک به چند سالی می شود که ورزشکاران ما با توجه به موفقیت در رقابت های آسیایی در رده بندی جهان جزء برترین های این رشته در دنیا محسوب می شوند و تمام تلاش بر ما این است تا همچنان این سکوها را حفظ کنیم.

پور علی فرد درباره عملکرد ورزشکاران قمی در مسابقات جهانی پاور لیفتینگ اظهار داشت:این ورزشکاران با هزینه شخصی خودشان در رقابت های جهانی شرکت کرده بودند، در مجموع از عملکرد این ورزشکاران رضایت کامل دارم.ضمنا ورزشکارانی که در مسابقات بدنسازی طبیعی آسیا و اقیانوسیه حضور پیدا می کنند بدون اجازه فدراسیون است و از نظر ما این ورزشکاران توریست محسوب می شوند.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان در پایان درباره جلسه امروز و مباحث آن اذعان کرد:صبح امروز نشستی را با روسای هیئت های استانی در محل فدراسیون برگزار کردیم و قرار است تا امروز میزبان مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور مشخص شود.

انتهای پیام/

برخی ورزشکاران از نظر ما توریست محسوب می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
مرشد
۱۹:۴۹ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
ممنون
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
نیما
۲۲:۴۸ ۱۲ تير ۱۳۹۶
کلاه بردار تویی که تا حالا ی دبه ماستم از رو زمین بلند نکردی کردنت رئیس فدراسیون بدن سازی
آخرین اخبار