فرمانده انتظامی لرستان:

کشف ۳۲۵ کیلوگرم تریاک در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۳۲۵ کیلوگرم تریاک در این استان و دستگیری چهار نفرخبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی لرستان  گفت: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان ازنا در یک اقدام مشترک یکی از خطرناک‌ترین باند‌های ورود مواد مخدر به استان را شناسایی کردند.


وی با بیان اینکه اقدامات دستگیری و کسب اطلاعات این باند از یک ماه پیش آغاز شده بود، بیان کرد: این باند زمانی که قصد عبور محموله از یکی از استان‌های جنوبی به سمت یکی از استان‌های غربی را داشت در هنگام ورود به لرستان مورد تعقیب قرار گرفته و بدون توجه به ایست مامورین انتظامی استان به مسیر خود ادامه داده بودند که پس از یک ساعت تعقیب و گریز اعضای باند دستگیر شدند.


سردار قنبری با اشاره به اینکه یک خودرو همراه و دیگری خودرو خارجی مخصوص حمل مواد بوده از این باند توقیف شد، گفت: ۳۲۵ کیلوگرم تریاک در این عملیات از این باند کشف شد.


فرمانده انتظامی لرستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده که این میزان کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.


وی ادامه داد: پاکسازی نقاط الوده یکی از مطالبات مردم است که در این زمینه بیش از ۲۰۰ مورد پاکسازی نقاط الوده در سه ماهه نخست امسال در شهر‌های استان صورت گرفته است.


قنبری با بیان اینکه ۹۰ عملیات در محور‌های ارتباطی استان برای ناامن کردن مسیر برای قاچاقچیان انجام شده است گفت: ۲۸۶ کیلوگرم کشفیات مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در چهار عملیات برون استانی با همکاری استان‌های دیگر صورت گرفته است.

انتهای پیام /م

وحید امیری و علیرضا بیرانوند به عنوان سفیران مبارزه با " موادمخدر" معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.