زنجان ؛

کشف و ضبط کالای قاچاق به ارزش 5میلیارد ریال در شهرستان زنجان

مجموعه نیروی انتظامی شهرستان زنجان در قالب اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق محموله ای به ارزش 5میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ پدیده قاچاق کالا در کشور ما ، علاوه بر آثار سوء اقتصادی به عنوان یک چالش اقتصادی و اجتماعی حائز اهمیت است . امروزه این پدیده علاوه بر اینکه به عنوان یک تهدید جدی بر سر راه تجارت آزاد است هزینه های زیادی نیز بر بدنه اقتصادی کشور تحمیل می کند . قاچاق کالا از یک سو درآمدهای گمرکی و مالیاتی دولت را کاهش می دهد و از طرفی سبب خروج بی حاصل ارز ، فرار گسترده سرمایه ، افزایش بیکاری ، کاهش تولیدات صنعتی داخلی و ... می شود .
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛با اشاره به اینکه این محموله در محور مواصلاتی شهرستان زنجان کشف و ضبط شده است ،گفت : این کالای قاچاق از تعدادی از اتوبوس های مسافربری که به استان های مرکزی می رفتند ،کشف و ضبط شده است .
سرهنگ شیرمحمدی افزود: این کالای قاچاق شامل لوازم الکتریکی و غیربهداشتی ،البسه و لوازم خانگی به ارزش 5میلیارد ریال بوده است.
گفتنی است در سه ماهه امسال بیش از 24هزار ثوب البسه غیرمجاز و بیش از 14هزار لوازم خانگی کشف و ضبط شده است .
انتهای پیام/ش

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.