بهره برداری از بیمارستان تخصصی زنان در ایلام آغاز شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بهره برداری از بیمارستان تخصصی زنان در ایلام آغاز شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،علی دلپیشه رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از راه اندازی بیمارستان مادران و نوزادان شهر ایلام خبر داد و گفت: بیمارستان تک تخصصی مادران و نوزادان آیت الله طالقانی شهر ایلام از روز گذشته کار پذیرش و ارائه خدمت به مادران باردار و اطفال را آغاز کرد.

وی اظهار کرد: این بیمارستان دارای بخش های مختلف مانند هفت اتاق اختصاصی عمل زایمان طبیعی اختصاصی (LDR )، سه اتاق عمل سزارین، ۲۰ تخت ویژه نوزادان (NICU)، سه تخت ویژه مراقبت زنان، و بخش های بستری زنان، آزمایشگاه، رادیولوژی دیجیتال، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی قلب برای ارائه خدمت به مادران باردار و نوزادان است.

وی با بیان اینکه بیمارستان تک تخصصی مادران و نوزادان در بلوار شهید بهشتی و تقاطع شهید خرم رودی شهر ایلام واقع است، گفت: ۴۰ میلیارد ریال برای تجهیز و ۲۰ میلیارد ریال نیز برای تغییر کاربری و بهسازی بیمارستان تک تخصصی مادران و نوزادان آیت الله طالقانی شهر ایلام در دو سال اخیر هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: تا قبل از این خدمات درمانی مربوط به مادران باردار و نوزادان در بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره) ایلام ارائه می شد که مشخصه آن تراکم مراجعان و بیماران و ازدحام جمعیت است به همین علت ایجاد یک واحد تک تخصصی زنان و اطفال در استان ضروری بود.

انتهای پیام/ب

راه اندازی بیمارستان مادران و نوزادان شهر ایلام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.