ساری،

دستگیری ۱۵ سارق منزل و اماکن خصوصی

۱۵ سارق منزل و اماکن خصوصی در بابل دستگیر شدند.

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: به منظور تامین نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌ های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران با بررسی‌ های همه جانبه، اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری عاملان ایجاد ناامنی در این شهرستان آغاز کردند.

سرهنگ جعفری گفت: ماموران پس از انجام عملیات شناسایی، با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری ۱۵ سارق حرفه‌ای منازل، اماکن عمومی و خصوصی در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی بابل افزود: متهمان در بازجویی‌ های به عمل آمده تاکنون به ۱۷ فقره سرقت منزل، مغازه، سرقت احشام، اماکن عمومی و داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ جعغری، کشف یک دستگاه خودروی سرقتی به همراه ۵۰ میلیون ریال وجه نقد سرقتی که در داخل خودرو بوده است را از دیگر موفقیت‌ های اجرای این طرح برشمرد و گفت: در این عملیات‌ها ماموران با دستگیری ۲ سارق احشام موفق به کشف ۵ راس گوسفند سرقتی از این افراد شدند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ م
سارقان منزل و اماکن خصوصی در دام قانون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.