نایب‌رییس اتاق ایران خبر داد

لرستان میزبان سومین همایش ملی کانون‌های کارآفرینی

نایب‌رییس اتاق ایران گفت:‌لرستان میزبان سومین همایش ملی کانون‌های کارآفرینی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،و به نقل ازروابط عمومی اتاق بازرگانی خرم‌آباد، حسین سلاح‌ورزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش مذکور با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیران کل و معاونان اشتغال ادارات این سازمان و همچنین رؤسا و دبیران کانون‌های کارآفرینی کشور برگزار می‌گردد.

وی با اشاره به تدارک پنل‌های تخصصی در این همایش افزود: پنل صندوق سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر از جمله‌ی این پنل‌هاست که با حضور نماینده سازمان فرابورس همچنین مدیرکل توسعه کارآفرینی کشور برگزار می‌شود.

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران عنوان داشت: در پنل گردشگری نیز علاوه بر نماینده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پروفسور یوسف ثبوتی، اصغر نبیل و ظهیر امامی حضور خواهند داشت.

سلاحورزی تصریح کرد: "اقتصاد خرد و بنگاه‌های کوچک کارآفرین"، "برنامه ملی شتاب‌دهنده" و "پنل جامع کار آفرینی کشور" از دیگر پنل‌های تدارک دیده شده‌ی این همایش هستند که با حضور مسئولان و مدیران کشوری و متخصصان این حوزه‌ها برگزار می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری نشست زنان کارآفرین در این همایش خاطرنشان ساخت: خانم‌ها جلودارزاده، سیده فاطمه مقیمی و فرناز محجوب در این نشست به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/پ

نخستین همایش ملی کانون‌های کارآفرینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.