کرمانشاه؛

شهرک صنعتی زاگرس از بزرگترین شهرک های صنعتی کشور

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از آمادگی برای الحاق پالایشگاه آناهیتا به شهرک صنعتی زاگرس خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:در ایامی که مصادف با روز ملی صنعت و معدن و بزرگداشت این روز در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توفیقی حاصل شد که ما در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی از تعدادی از واحدهای شهرک های صنعتی استان بازدید بعمل آوریم.

وی با اشاره به کلنگ زنی واحد کارگاهی تولید مبل در شهرک صنعتی بیستون بیان کرد: مجموعه ۵ هکتاری برای استقرار خوشه مبلمان استان که واحدی تولیدی و نمایشگاهی است کلنگ زنی شد، این پروژه هنر صنعتی است که می تواند اشتغال خوبی را با توجه به موقعیت استان در حوزه صادرات و تامین نیاز غرب کشور ایجاد کند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران افزود: در بازدید امروز یک واحد به نوعی افتتاح شد، از یک واحد در حال ساخت نیز بازدید داشتیم که بخشی از آن امروز افتتاح شد و بخشی تا چند ماه آینده به بهره برداری می رسد.

یزدانی از وجود بیش از ۹۸۰ شهرک و ناحیه صنعتی در کشور خبر داد و گفت: بیش از ۷۶۰ مورد زمین واگذار می‌کنیم و در شهرک صنعتی زاگرس ۵۰ درصد در مبلغ حق انتفاع برای حمایت به عنوان مشوق قرار دادیم و به سرمایه گذاران تخفیف دادیم.

وی گفت: پالایشگاه آناهیتا نیز پروژه ای است که از سالیان قبل کلنگ آن زده شده بود و تملک آن انجام شده، نشست هایی جهت الحاق آن به شهرک صنعتی زاگرس داشتیم که اگر الحاق شود در واقع این شهرک بزرگترین نمونه خود می شود که برای این مهم اعلام آمادگی کردیم و جهشی را به سمت تولید و کاهش نرخ بیکاری می دهد.

 

انتهای پیام/ز

الحاق پالایشگاه آناهیتا به شهرک صنعتی  زاگرس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار