همدان؛

برپایی 17 پایگاه غنی سازی اوقات فراغت در همدان

رئیس تبلیغات اسلامی همدان گفت: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت، پایگاه‌های فرهنگی و تفریحی در سطح شهرستان فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند.

برپایی 17 پایگاه غنی سازی اوقات فراغت در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام‌جواد حیدری با بیان اینکه 17 پایگاه تابستانی در همدان راه‌اندازی شده است، افزود: 4 پایگاه شهری و 13 پایگاه روستایی با هدف ارتقای سلامت اجتماعی، افزایش مهارت‌های زندگی و توجه ویژه به شعار سال در مساجد، مدارس، حسینیه و کانون‌های فرهنگی در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های تابستانی از 10 تیر فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، ادامه داد: 10 پایگاه تابستانی با همکاری گروه سراج و با حضور ائمه جماعات اعزامی از قم تا اوایل شهریور در مناطق گردشگری، پارک‌ها و اماکن عمومی به امر تبلیغ و برنامه‌های مشاوره‌ای فعال خواهند بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه 60 کلاس قرآنی نیز توسط تشکل‌ها، مؤسسات و خانه‌های قرآنی در این ایام فعال است، اظهار کرد: در حال حاضر 17 شورای فرهنگی اجتماعی با هدف انسجام نیروهای انقلابی، ممانعت از موازی کاری و انجام آسان و سریع بسیاری از طرح‌های لازم در این مناطق دایر شده است.

وی بیان کرد: 17 شورای فرهنگی اجتماعی دایر در سطح شهر همدان شامل 4 نقطه از شهر و 13 نقطه در روستا هشتند که برآنیم شورای محلات را در تمام نقاط شهر و روستا فعال کنیم در این راستا یکی از برنامه‌های شورای فرهنگی محلات ارتقای سلامت اجتماعی در محلات 5گانه خضر، حصار امام خمینی(ره)، مزدقینه، انتهای چرم‌سازی و شهرک ولیعصر(عج) با محوریت مساجد است که هم اکنون در حال برگزاری است.

‌حیدری خاطرنشان کرد: در این طرح 250 خانواده که قبلا وضعیت آنها از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفته است به صورت ویژه تحت آموزش مهارت‌های زندگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی قرار می‌گیرند و علاوه بر این، مشکلات آنها با همکاری و مشارکت خیران و دستگاه‌های حمایتی برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.