صیاد قشمی از دریا بازنگشت/اعزام چند شناور ناجی و یک بالگرد برای جستجو

صیاد قشمی که در ساعت 2 بامداد روز دوشنبه برای صید ماهی با قلاب به سمت جزیره لارک دل به دریا می‌زند تاکنون خبری از او در دست نیست.

صیاد قشمی از دریا بازنگشت/اعزام چند شناور ناجی و یک بالگرد برای جستجوبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، صالح هنگام‌زاده صیاد قشمی ساکن روستای رمچاه و از اهالی غیل تنها روستای جزیره هنگام ساعت 2 بامداد روز دوشنبه برای صید ماهی به جزیره لارک رفته اما تاکنون خبری از او در دست نیست.

یکی از بستگان این صیاد قشمی با اشاره به اینکه وی دارای یک فرزند است، گفت: صالح ساعت 6 صبح روز دوشنبه با خانواده تماس گرفته و اعلام می کند که به‌ دلیل شرایط نامساعد و مه غلیظ گم شده و در دریا سرگردان است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم در همین راستا اظهار داشت: پس از اعلام مفقود شدن این صیاد هماهنگی‌های لازم توسط تیم عملیات جستجو و نجات دریایی اداره بنادر و دریانوردی قشم انجام شده است.

سید باقر موسوی با اشاره به اینکه دو فروند شناور ناجی و چند فروند شناورهای ناجی همراه تا قبل از تاریکی هوا به عملیات جستجو پرداختند، اضافه کرد: این صیاد در ساعت 16 بعد از ظهر روز گذشته (دوشنبه) با شماره تلفن 1550 با مرکز تجسس و نجات دریایی بندر قشم  ارتباط برقرار کرده است.

وی اضافه کرد: تیم عملیات جستجو و نجات دریایی اداره بنادر و دریانوردی قشم در اولین ساعت امروز و پس از روشن شدن هوا چندین فروند شناور ناجی به‌همراه یک بالگرد به عملیات جستجو نجات ادامه خواهند داد.  

منبع:فارس

انتهای پیام/ب 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.