اصفهان؛

توزیع بیش از 10 هزار سبد غذایی بین نیازمندان اصفهان

با اجرای طرح همای رحمت 10 هزار و 219 سبد غذایی به ارزش بیش از 8 میلیارد و 440 میلیون ریال بین نیازمندان و محرومین از سوی خیرین و داوطلبان هلال‌احمر توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان  با اشاره به اینکه امسال نیز همچون سنوات گذشته به تأسی از سیره و رفتار مولای متقیان حضرت علی(ع) و با تلاش و مشارکت اعضای داوطلبان و خیران، جمعیت استان اصفهان طرح همای رحمت در کلیه شعب برگزار شد، اظهار داشت: در طول این ماه عزیز 10 هزار و 219 سبد غذایی به ارزش بیش از 8 میلیارد و 440 میلیون ریال توزیع شده است.

محسن مؤمنی با تأکید بر اینکه حمایت از کرامت انسان‌ها به عنوان شعار محوری طرح ملی همای رحمت در نظر گرفته شده است، افزود: بیش از 10 هزار نفر از محرومان و نیازمندان و خانواده‌های زندانیان و بیماران از این طرح بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان تصریح کرد: در این طرح خداپسندانه با یاری خداوند متعال علاوه بر تحت پوشش قرار دادن خانواده‌های محروم و نیازمندان جامعه و خانواده‌های زندانیان و بیماران، این جمعیت با تلاش والای خیران و داوطلبان اقدام به برپایی سفره‌های افطاری در روستاها و مناطق محروم به ارزش ریالی 987 میلیون و 460 هزار ریال کرده است.

وی در ادامه گفت: سبدهای غذائی توزیع شده شامل برنج، روغن، مرغ، حبوبات، خرما، گوشت، پنیر، کنسروجات، قند، شکر، چای و غیره بوده است.

مؤمنی در پایان از مردم سخاوتمند، نیکوکار، داوطلبان و خیران استان اصفهان که جمعیت هلال‌احمر استان را در تحقق اهداف والای انسانی و اخلاقی این نهاد مردمی یاری کرده و در طرح ملی همای رحمت و سفره‌های مهربانی میزبان شایسته نیازمندان بودند، سپاس و قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/م

 

توزیع سبد غذایی بین نیازمندان اصفهان با اجرای طرح همای رحمت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار