مهاباد؛

رقابت بیش از 2 هزار و856 داوطلب مهابادی در کنکور امسال

دو هزار و 856 داوطلب مهابادی درآزمون سراسری سال 1396 دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی کشور با هم رقابت می کنند.

 

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،آزمون سراسری سال 1396 دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی کشور روزهای پنج شنبه و جمعه 15 و 16 تیرماه 96 در 5 گروه آزمایشی شامل علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و گروههای آزمایشی هنر و زبانهای خارجه همزمان در سراسر کشور، در دانشگاه پیام نور مهاباد برگزار می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور مهاباد گفت: صبح روز پنجشنبه 15 تیرماه داوطلبان گروههای آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی و عصر همان روز داوطلبان گروه آزمایشی هنر به رقابت خواهند پرداخت.

معروف خلیلی افزود: صبح روز جمعه 16 تیر ماه هم داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی و عصر همان روز داوطلبان گروه آزمایشی زبان خارجی رقابت می کنند.

خلیلی گفت: در آزمون سراسری دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی کشور سال 1396، تعداد 2 هزار و856 داوطلب از مهاباد شرکت کرده اند که از این تعداد یکهزار و 854 داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی، 195 نفر در گروه آزمایشی علوم ریاضی وفنی، 406 نفر در گروه آزمایشی علوم انسانی، 132 نفر در گروه آزمایشی هنر و 269 نفر هم درگروه آزمایشی زبانهای خارجه با هم رقابت می کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور مهاباد اضافه کرد: داوطلبان تا ساعت 24 روز چهارشنبه 14 تیر ماه می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی  www.sanjesh.org  کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/ع

رقابت داوطلبان مهابادی در کنکور سراسری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.