موذن: لیگ بدمینتون از اواخر تابستان استارت می خورد

دبیر فدراسیون بدمینتون گفت: مسابقات لیگ برتر بدمینتون امسال زودتر از سال های گذشته و از اواخر تابستان استارت می خورد.

موذن: لیگ بدمینتون از انتهای تابستان استارت می خورد / آبان ، میزبان یک مسابقه بین المللی دیگر هستیمعلی موذن دبیر فدراسیون بدمینتون کشورمان در گفت و گو باخبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص برنامه های آتی تیم ملی بدمینتون عنوان کرد : حدود 2 ماه پیش در کمیته فنی فدراسیون بدمینتون برنامه ی اردو های تیم ملی مصوب شد. در ادامه از خانم ها و آقایان تست های لازم در کمیته ملی المپیک به عمل آمد تا نفرات برتر راهی اردوی تیم ملی شوند در حال حاضر هم سرمربیان تیم ملی با بررسی نتایج مسابقات درون اردویی و نتایج ترکیب نهایی خود را برای حضور در مسابقات بین المللی اعلام می کنند.

وی در ادامه و در مورد مسابقات پیش روی تیم های ملی بدمینتون گفت : تنها مسابقه ای که در دستور کار تیم ملی بزرگسالان قرار دارد مسابقاتی است که از تاریخ 19 تا 24 مرداد به میزبانی صوفیه بلغارستان برگزار می شود. البته در این مسابقات به غیر از تیم ملی بزرگسالان ، تیم ملی جوانان هم حضور دارد . 

دبیر فدراسیون بدمینتون در خصوص حضور در مسابقات بدمینتون اوکراین ، لهستان و بلژیک اظهار داشت: سرمربیان تیم ملی هر کدام برنامه های خود را ارائه داده اند و فدراسیون هم تلاش می کند تا با توجه به بودجه و توانایی مالی تا جای ممکن این برنامه ها را اجرایی کند.

وی در پاسخ به این سوال که مسابقات لیگ از چه زمانی آغاز می شود بیان داشت : قرار است تا 18 تیر قرعه کشی مسابقات لیگ برتر انجام شود و احتمالا مسابقات لیگ در سال جاری زودتر از سال گذشته در اواخر تابستان شروع شود. 

موذن در خصوص جذب حامیان مالی و وضعیت فعلی فدراسیون بدمینتون گفت : خوشبختانه با تلاش های رئیس فدراسیون بدمینتون ، هیچ گاه به دلیل مشکلات مالی برنامه ای نبوده که اجرا نشود.

وی در ادامه مورد زیر ساخت های این رشته در کشور عنوان کرد: فدراسیون در حال برنامه ریزی است تا بتواند بدمینتون ایران را به سطح کشور های شرق آسیا برساند. خوشبختانه ما در غرب آسیا وضعیت خوبی داریم . هممچنین در تلاش هستیم تا با تقویت رده های پایه شرایط خوبی را برای موفقیت تیم های ملی پایه در سطح آسیا و حتی جهان پدید آوریم . 

آبان ماه، میزبان یک مسابقه بین المللی دیگر هستیم

دبیر فدراسیون بدمینتون کشورمان در پایان و در مورد امکان دعوت از تیم ها و ورزشکاران خارجی به کشور برای برپایی اردو های مشترک گفت :اردو های خاصی برگزار نشده اما معمولا ورزشکاران ما در همان مسابقه فجر با ورزشکاران خارجی در داخل کشور رو به رو می شوند . همچنین فدراسیون در نظر دارد تا یک سری مسابقات بین المللی در بخش جوانان را به تقویم اضافه کند و احتمالا این مسابقات در آبان با حضور چند تیم خارجی در این مسابقات شرکت کنند. 

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار