تکواندو کاران صاحب نام در خطر حذف از تیم ملی

تیم ملی تکواندو بدون حضور عاشورزاده و مردانی برای مسابقات گرند پریکس مسکو آماده می شود و سر مربی تیم ملی این موضوع را به صورت غیرمستقیم تایید کرده است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شنیده ها حاکی از آن است   درحالیکه تکواندوکاران کشورمان باید برای حضور در رقابت های گرند پریکس مسکو آماده شوند،کادر فنی تیم ملی تصمیم به برگزاری اردوی آمادگی با حضور محمد کاظمی، آرمین هادی پور و ابوالفضل یعقوبی از روز شنبه 17 تیر زیر نظر بی باک دارد.

نکته قابل توجه این است که فرزان عاشورزاده و سجاد مردانی پس از ناکامی در رقابت های جهانی کره جنوبی از حضور در این مسابقات انصراف دادند و از لیست اردونشینان حذف شدند.

نکته قابل توجه این است که در لیست جدید تیم ملی باز هم اسمی از مهدی خدابخشی دارنده مدل طلای جهانی و بازی های آسیایی دیده نمی شود.

بی باک  سرمربی تیم ملی تکواندو در مورد لیست تیم ملی برای حضور در مسابقات گرندپری مسکو گفت: اولویت ما جوانگرایی در تیم است تا بتوانیم در المپیک ۲۰۲۰ توکیو نتیجه لازم کسب کنیم ، از بازیکنی که حضورش برای توکیو مناسب نباشد نمیتوان انتظار داشت که فدراسیون هزینه کند.

وی ادامه داد: ما قهرمانان را کنار نمی گذاریم و اگر کسی مدعی قهرمانی است باید روی شیاپ چانگ و در انتخابی تیم ملی نشان دهد و با توهین به کادر فنی نمی تواند انتظار حضور در تیم را داشته باشد.

سرمربی تیم ملی در پایان تاکید کرد: ما فقط براساس موفقیت بازیکنان روی شیاپ چانگ تصمیم می گیریم اما ترجیح می دهیم با نگاه به المپیک 2020 جوانگرایی کنیم.

 

انتهای پیام/

 بی باک چه کسانی را از تیم ملی تکواندو خط می زند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار