بیگی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جلوگیری از زیرمیزی‌ها و هدایای نامشروع، مشکل قاچاق را حل می کند

نایب رئیس سابق کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:اگر جلوی زیرمیزی‌ها و هدایای نامشروع گرفته شود مشکل قاچاق هم حل می‌شود.

 اگر جلوی زیرمیزی‌ها و هدایای نامشروع گرفته مشکل قاچاق حل می‌شودروح‌الله بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه ریشه مشکلات بیکاری، اشتغال و اقتصادی در مسئله قاچاق کالا نهفته است گفت: اگر قضیه مبارزه با قاچاق به صورت جدی پیگیری شود، شاهد جان گرفتن بخش تولید خواهیم بود.

نایب رئیس سابق کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه قاچاق به اشتغال ضربات مهلکی وارد می‌کند اظهار داشت: پدیده قاچاق علاوه بر اشتغال تولیدات کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی را هم دچار مشکل می‌کند.

وی تصریح کرد: هنگامی که کارخانه ها در حال تولید بود،‌ با یک مقدار حمایت از سوی دولت و مردم می توانستیم مانع انباشته و خاک خوردن کالاهای آن شویم.

بیگی با ابراز تاسف از اینکه در افکار عمومی کالای خارجی به کالای داخلی ترجیح می‌دهند خاطرنشان کرد: اغلب مردم تصور می‌کنند کالایی که خارجی است بهتر است و کاری هم به کیفیت و قیمت آن ندارند.

نایب رئیس سابق کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه مسئولین ذیربط باید به طور جدی جلوی قاچاق کالا و واردات بی رویه را بگیرند اظهار داشت: اگر جلوی زیرمیزی‌ها و هدایای نامشروع گرفته شود مشکل کالای قاچاق هم حل می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید برای مردم فرهنگسازی شود که خرید کالای داخلی کمک به فرزندان سرزمین ایران است و مسئولین مربوطه هم باید به طور جدی با هر شکل از قاچاق برخورد کنند.

انتهای پیام/

 

راه حل های مبارزه با قاچاق کالا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار