فعالیت ۵۰ هزار داوطلب امدادی هلال احمر در گلستان

۵۰ هزار گلستانی در بروز حوادث، داوطلبانه، فعالیت امدادی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان ؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر امروز در دیدار مدیر کل و معاونین صداوسیمای مرکز گلستان گفت ؛ تلاش می کنیم فعالیتهای هلال احمر به سمت داوطلب محوری جهت داده شود و در این راه همواره به کمک های رسانه ملی نیازمندیم.


احمدی افزود ؛ مدیریت حوادث نیازمند ارتباط نزدیک و مؤثر با صدا و سیما و رسانه هاست و در همین حادثه اخیر معدن زمستان یورت رسانه استانی به بهترین وجه در انعکاس اخبار و آرامش بخشی به جامعه رسالت حرفه ای خود را به انجام رساند.


مدیر کل صداوسیمای مرکز گلستان هم گفت: با وجود رسانه های متعدد و متنوع و فضای مجازی مردم در انتخاب خبرهای درست،مطمئن ودقيق با مشکل روبرو می شوند و رسانه ملی یک معیار برای سنجش اخبار درست از نادرست است.


بهرام عبد الحسینی افزود : صداوسیما با استناد به اصول حرفه ای رسانه ای دقیق ترین اخبار را در اختیار مخاطب قرار می دهد و بخصوص در حوادث که حفظ آرامش در جامعه اولویت است صداوسیما همواره در کنار دستگاههای امداد رسان است.


وي همچنین در پایان افزود: صداوسیما برای پوشش برنامه های جمعیت هلال احمر به منظور افزایش و ارتقاء آموزش جامعه آمادگی کامل دارد.

 

انتهای پیام / ا

 

حادثه برای چهار نفر در جزیره آشوراده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.