شیراز؛

وجود هزار و ۲۰۰ کارتن خواب در شیراز

مدیر اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی فارس از ساماندهی کارتن‌خواب‌ها خبر داد و گفت: یک هزار و ۲۰۰ کارتن‌خواب در شیراز وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ خلیل رحمتی مدیر اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی فارس در مراسم رونمایی از سامانه جدید ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی با اشاره به اینکه یک هزار و ۲۰۰ کارتن‌خواب در شیراز وجود دارد، ادامه داد: تاکنون ۹۰۵ کارتن‌خواب را ساماندهی کرده‌ایم که مرکز نگهداری ما از امکانات بسیار خوبی برخوردار است.


وی اظهار داشت: ۱۵ خانواده‌ای که درگیر طلاق شده بودند با حمایت مراکز پیشگیری دوباره به آغوش خانواده برگشتند و نقش این مراکز در احیای دوباره آسیب دیدگان اجتماعی چشمگیر است.


رحمتی افزود: از پارسال تاکنون در استان فارس برای بیش از ۴۶۳ آسیب‌دیده اجتماعی ایجاد شغل شده است.


وی با اشاره به ثبت ۱۹۶ هزار طلاق در کشور در ۱۱ ماه گذشته، بیان کرد: مقابله با آسیب‌های اجتماعی در کشور باید جدی گرفته شود.


رحمتی با اشاره به سامانه جدید ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی که امروز در شیراز رونمایی شد، تصریح کرد: سامانه سادا موجب شناسایی دقیق و سریع آسیب‌دیدگان اجتماعی خواهد شد.


مدیر اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی فارس با بیان اینکه سامانه سادا یک نرم‌افزار بومی است که در شیراز ساخته شده و از امروز به لینک وزارت کشور مرتبط می‌شود، گفت: سامانه سادا به سیستم‌های اطلاعاتی کشور در باب شناسایی آسیب‌دیدگان اجتماعی کمک ویژه‌ای خواهد کرد.
انتهای پیام/ر

ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار