اصفهان؛

یک هنرمند نباید وارد عرصه سیاست شود

تهیه کننده فیلم سینمایی 'دوچرخه آبی گفت:فیلم ما اثری برای کودکان است و هیچوقت برای ساخت آن به سیاه نمایی متهم نشدیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نورسن چیتن کورکن' امروز در نشست رسانه ای این فیلم در حاشیه برگزاری سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان گفت: با نگاه به جغرافیای ترکیه متوجه می شویم که مردم این کشور غرب و شرق را خوب می شناسند و با هر دو ارتباط نزدیکی دارند.

وی که خود را از شهر استامبول ترکیه و تهیه کننده، فیلم نامه نویس و بازیگر فیلم 'دوچرخه آبی' معرفی کرد. افزود: لوکیشن فیلم دوچرخه آبی، جایی است که کارگردان اثر دوران کودکی خود را در آنجا سپری کرده است.

وی با بیان اینکه یک هنرمند نباید وارد عرصه سیاست شود، گفت: فیلم ما اثری برای کودکان است و هیچوقت برای ساخت آن به سیاه نمایی متهم نشدیم.

تهیه کننده فیلم سینمایی 'دوچرخه آبی اظهار کرد: هنرمند بعنوان ناظر و نه قاضی باید به مسائل وارد شود و هنرمند ترک باید بین شرق و غرب حرکت کند و به مخاطبان خود حق انتخاب دهد.

کورکن گفت: سبک کارگردانی اثر این است که روایت خود را بدون کات ادامه دهد و تمام نماها در فیلم ما بدون کات گرفته شده است و اگر با دقت آن را ببینید ارتباطات بسیاری را بین قصه های فیلم پیدا می کنید.
وی افزود: قصه ملانصرالدین را مدیر مدرسه در بخشی از این اثر تعریف می کند که کلید های خود را گم می کند و بدنبال کلید ها زیر چراغ می گردد.

تهیه کننده فیلم' دوچرخه آبی' در پاسخ به این پرسش که امید در این اثر کمرنگ است، گفت: تصور می کنم در این اثر امید بوضوح دیده می شود و اگر کسی بخواهد راه خود را خلق و باورهای خود را ابراز کند در زندگی واقعی، پله های متفاوتی را طی خواهد کرد.

نشست خبری فیلم سینمایی دوچرخه آبی با حضور تهیه کننده این فیلم در هتل کوثر اصفهان برگزار شد.
سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، جمعه گذشته با پخش آثار سینمایی در اصفهان آغاز به کار کرد.

 

انتهای پیام/م

 

مطبوعات ترکیه، فیلم های کودک را جدی نمی گیرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.