سال 97؛

برگزاری جام جهانی 2018 کشتی فرنگی به میزبانی اهواز

اهواز میزبان برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 کشتی فرنگی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اعلام این خبر گفت: با درخواست اداره کل ورزش و جوانان استان برای میزبانی از مسابقات جام جهانی 2018 کشتی فرنگی و پبشنهاد این موضوع از سوی فدراسیون به اتحادیه جهانی کشتی در نهایت با موافقت این اتحادیه، شهر اهواز میزبان این رقابت ها شد.

 

وی اذعان داشت: بر این اساس مسابقات جام جهانی 2018 کشتی فرنگی با حضور 8 تیم برتر دنیا فروردین ماه سال 97 در اهواز برگزار خواهد شد.

 

حیدری تصریح کرد: با توجه به اینکه خوزستان یکی از خاستگاه های اصلی کشتی فرنگی در ایران است و تجربه خوبی نیز در برگزاری رویدادهای بین المللی و جهانی دارد و همچنین در راستای معرفی هر چه بیش تر استان باتوجه به اینکه یکی از راهکارهای معرفی هر استان، تعریف رویدادهای جهانی و بین المللی است، درخواست این میزبانی از سوی ما به فدراسیون کشتی ارسال و خوشبختانه با موافقت اتحادیه جهانی نیز مواجه گردید.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان با کمک سایر نهادها و دستگاه های استان این آمادگی را دارد که رویدادهای جهانی و آسیایی دیگری را در استان خوزستان میزبانی کند.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.