ساری؛

تداوم گرمای هوا در "مازندران"

آسمان مازندران امروز با افزایش قابل ملاحظه دما و در دامنه ها و ارتفاعات با وزش باد گرم پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی و خروجی مدل‌های هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران امروز صاف همراه با افزایش قابل ملاحظه دما (هوای خیلی گرم) - در دامنه‌ها و ارتفاعات با وزش باد گرم همراه خواهد بود.

وی افزود: دمای هوا در گرمترین ساعات در شهر‌های غربی استان بین ۳۲ تا ۳۴ درجه (دمای احساسی با توجه به رطوبت هوا  بین ۳۶ تا ۳۸ درجه) و  در شهر‌های مرکزی و شرقی استان نیز بین ۳۷ تا ۳۹ درجه (دمای احساسی با توجه به رطوبت هوا  بین ۴۰ تا ۴۳ درجه)، در ارتفاعات غربی بین ۳۲ تا ۳۴ درجه و در ارتفاعات مرکزی و شرقی استان بین ۳۴ تا ۳۸ درجه پیش بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران از اواخر شب نیز بتدریج با وزش باد نسبتا شدید (حداکثر ۵۰ کیلومتربرساعت) و افزایش ابر همراه خواهد بود.

اسدی افزود: آسمان استان روز پنج شنبه نیز نیمه ابری همراه با وزش باد و کاهش تدریجی دمای هوا و در غرب و ارتفاعات نیمه غربی استان افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/آ

افزایش دمای هوای در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.