اصفهان؛

حضور شطرنج‌بازان نوجوان اصفهانی در رقابت‌های شطرنج غرب آسیا

دبیر هیأت شطرنج استان اصفهان گفت: در مسابقات شطرنج قهرمانی غرب آسیا (زون 3.1) که هم‌اکنون در تهران در حال برگزاری است، 3 شطرنج‌باز نوجوان اصفهانی حضور دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباسعلی وحید دستجردی اظهار کرد: مسابقات شطرنج زون 3.1 آسیا (مسابقات منطقه غرب آسیا) با حضور شرکت‌کنندگانی از ایران، عراق و سوریه از دهم تیر ماه جاری در تهران در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در دو بخش آقایان و بانوان صورت می‌گیرد، افزود: 28 شطرنج‌باز در بخش آقایان و 20 شطرنج‌باز در بخش بانوان حضور دارند که تاکنون سه دور از این مسابقات برگزار شده است.

دبیر هیأت شطرنج استان اصفهان عنوان کرد: از استان اصفهان در بخش بانوان دو نفر از نوجوانان زیر 14 و زیر 16 سال به نام‌های انوشا مهدیان و نگین ماجد شرکت کرده‌اند؛ همچنین یک نفر از نوجوانان زیر 16 سال به نام امید کریمی که کم‌بینا هم هست در بخش آقایان در رقابت‌ها حضور پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسابقات در رده سنی بزرگسالان انجام می‌گیرد، شطرنج‌بازان اصفهانی که نوجوان هم هستند برای آمادگی و کسب تجربه شرکت کرده‌اند زیرا شهریور ماه سال جاری رقابت‌های قهرمانی کشور در پیش است و این بازیکنان با حضور در این مسابقات به نوعی خودشان را برای رقابت‌های قهرمانی کشور آماده می‌کنند.  

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.