جشنواره ساخت بازی های رایانه ای در اصفهان برگزار می شود

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان از برگزاری جشنواره ساخت بازی های رایانه ای و اندرویدی با موضوع های شهروندی خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید امامی با بیان اینکه این جشنواره همزمان با برگزاری نخستین جشنواره بین المللی فناوری های نوین شهری از 13 مرداد ماه به مدت 3 روز  در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان برپا خواهد شد گفت: در این مسابقه که شهروندان توانمند در خصوص  ساخت بازی های رایانه ای حضور خواهند داشت با ساخت یک بازی رایانه‌ای یا اندرویدی جذاب با موضوع های شهروندی همچون بازیافت، حمل و نقل عمومی، عابر پیاده، محیط زیست و... به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: بازی‌سازان باتجربه و موفق ایران نیز در این جشنواره حضور خواهند داشت تا با ارائه تجربیات خود به شرکت کنندگان، آنان را در ساخت محصول خوب یاری رسانند.

 دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان بازی‌های رایانه‌ای  را رسانه‌ ای نوین  در انتقال پیام‌ها و فرهنگ‌سازی عنوان کرد و گفت: 100 میلیون ریال جایزه برای نفرات برتر این جشنواره  در نظر گرفته شده است.

 امامی با بیان اینکه شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است خاطر نشان کرد: ثبت‌نام در این رویداد در قالب یک تیم 3 تا 5 نفره انجام خواهد شد که علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه  از 15 تیرماه می توانند با مراجعه به سایتwww.gameevent.ir ثبت نام کنند.

گفتنی است، جشنواره ماراتون بازی سازی از سوی کمیته فرهنگ شهروندی با همکاری مرکز فناوری های نوین شهرداری اصفهان و مرکز تخصصی بازی های رایانه ای دانشگاه اصفهان انجام خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با شماره61-34467360 تماس بگیرند ویا به وب سایتshahrvandi.net مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.