ساری؛

جذب بیش از ۹ هزار حامی در هفته اکرام ایتام

۹ هزار و ۸۲۱ نفر حامی نیکوکار امسال به مناسبت هفته اکرام ایتام حمایت مادی و معنوی هفت هزار و ۵۷۰ نفر از ایتام ومشمولان طرح محسنین در مازندران بر عهده گرفتند.

 

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حسن قربانی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: مشارکت خیران و مردم نوعدوست مازندران در طرح اکرام ایتام  و محسنین کمیته امداد در ماه مبارک رمضان امسال چشمگیر بوده است و حدود ۸۰ درصد حامیان در استان از طریق برنامه ماه عسل جذب شدند.

وی با بیان اینکه تمامی ایتام تحت حمایت در استان دارای حامی هستند افزود: جذب حامیان طرح‌های اکرام ومحسنین در ماه مبارک رمضان امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد سه برابری داشته است.

حسن قربانی افزود: حامیان وخیّران نیکوکار در بخش‌هایی مانند تامین جهیزیه، تحصیل، درمان و ایتام و مشمولان طرح محسنین با کمیته امداد همکاری می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: کمیته امداد بیش از ۳۰۰ پایگاه جذب حامی درماه مبارک رمضان برای ایتام، فرزندان خانواده‌های نیازمند و بیماران صعب العلاج در مساجد و محل برگزاری مراسم احیا شب‌های قدر در استان ایجاد شد.

وی افزود: این نهاد با جذب حامی برای خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و با شناسایی و احصاء نیاز‌های اصلی مددجویان از طریق مساعدت‌های حامیان، مشکلات آنان را پیگیری و رفع می‌کند.

قربانی با تقدیر از همراهی مردم مازندران با کمیته امداد گفت:مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره گیری آنی پرداخت #۰۰۲۹*۷۴۱*با شناسه واریزبا تلفن همراه و  وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود به این نهاد جهت خدمت رسانی بهتر به ایتام و مشمولان طرح محسنین  یاری رسانند.

در ماه مبارک رمضان سال گذشته دو هزار و ۴۵۶ حامی نیکوکار حمایت دو هزار و ۵۷۸ نفر  از ایتام و مشمولان طرح محسنین را به عهده گرفتند.

انتهای پیام/آ

اجرای موفق طرح محسنین در مازندران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار