اهواز؛

فعالیت ۸ تیم خوزستانی دررقابت‌های قهرمانی بسکتبال

رئیس هیات بسکتبال خوزستان از حضور ۸ تیم خوزستانی در رقابت‌های رده پایه کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،شهرام پرنیاک، رئیس هیات بسکتبال خوزستان اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون بسکتبال مسابقات رده‌های پایه قهرمانی کشور در تابستان امسال در چهار رده سنی مینی، نونهالان، نوجوانان و جوانان در دو بخش پسران و دختران برگزار خواهد شد که استان خوزستان در تمامی رده های این مسابقات شرکت خواهد داشت.

وی ادامه داد: به‌همین منظور هیات بسکتبال استان با برنامه‌ریزی و برگزاری منظم کلیه مسابقات رده‌های پایه دختران و پسران استان در نیمه دوم سال گذشته و برپایی اردوهای متعدد شناسایی و آمادگی بازیکنان مستعد و توانمند را انتخاب و آماده حضور در این مسابقات است.

رئیس هیات بسکتبال استان خوزستان تصریح کرد: بر اساس تقسیم‌بندی فدراسیون بسکتبال، با در نظر گرفتن بُعد مسافت و هم‌جواری استان‌ها، مسابقات به هشت منطقه تقسیم شده که استان خوزستان به همراه استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در منطقه هشت کشوری قرار گرفته‌اند.

پرنیاک یادآور شد: ضمنا سال گذشته هیات بسکتبال استان خوزستان با ۱۷ مرحله اعزام و میزبانی این مسابقات نسبت به سال 94، رشد چهار برابری داشته است.

وی در پایان بیان کرد: پیش بینی می‌شود با برنامه‌ریزی انجام شده و حضور مربیان جوان و توانمند در کادر فنی این تیم‌ها در سال جاری همانند باشگاه‌های لیگ برتری آقایان و بانوان استان به موفقیت های چشمگیری در سطح کشور دست یابیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.