همدان؛

آمادگی ملی‌پوشان جودو برای رقابت در مسابقات آسیایی

سرمربی تیم ملی جودو بانوان گفت: علی رغم تغییر زمانی مسابقات از مهرماه به تیرماه و اردوهای کمی که داشته ایم ملی‌پوشان از هر لحاظ آماده رقابت در مسابقات آسیایی هستند و آمادگی بدنی بالایی دارند.

آمادگی ملی‌پوشان جودو برای رقابت در مسابقات آسیاییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرمربی تیم ملی جودو بانوان کشور در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت:اردوی آمادگی تیم ملی جودو بانوان کشور به صورت مشترک با قهرمانان و جودوکاران برتر همدان طی دو مرحله در استان همدان در حال برگزاری است.

تکتم بیدل افزود: دور اول این اردو از نهم تا دوازدهم تیرماه به میزبانی شهرستان نهاوند و زیر نظر من و کمک خانم مژگان کولیوند برگزار گردید و دور دوم از روز دوازدهم تیرماه در شهر همدان زیر نظر من و با کمک خانم کبری کرمی آغاز شده است .

وی تصریح کرد: محدثه حسینی از خراسان رضوی، فرزانه باقری از لرستان و لیلا سیاهوشی و مریم بربط هر دو از همدان چهار ملی پوشی هستند که تا 18 تیرماه در این اردو به تمرین می پردازند و در نهایت 22 تیرماه به رقابتهای 2017قرقزیستان اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه ملی پوشان اردوهای کمی را پشت سر گذاشته‌اند افزود: علارغم تغییر زمانی مسابقات از مهرماه به تیرماه و اردوهای کمی که داشته ایم ملی‌پوشان از هر لحاظ آماده رقابت در مسابقات آسیایی هستند و آمادگی بدنی بالایی دارند.

سرمربی تیم ملی جودو بانوان کشور بیان کرد: هر کدام از جودوکاران اعزامی به مسابقات دو یا سه دوره سابقه شرکت در مسابقات آسیایی داشتند و ملی‌پوشان اینبار نه برای کسب تجربه بلکه برای کسب بهترین نتیجه و انشالله مدال راهی رقابت‌ها می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: مشکل بزرگ ما عدم برگزاری اردوهای برون مرزی و شرکت در رقابت ها فرا ملی ممتتعد می باشد و قطعا اعزام‌های سالی یک بار قطعا کمکی به جودوی بانوان نخواهد کرد و امیدوار هستم فدراسیئون تصمیمات بهتری را برای جودوی بانوان ایران اتخاذ کند.

انتهای پیام/ ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.