معاون سیما از پشت صحنه سریال «در جستجوی آرامش» بازدید کرد

مرتضی میرباقری معاون سیما از پشت صحنه سریال «در جستجوی آرامش» به کارگردانی سعید سلطانی بازدید کرد.

معاون سیما از پشت صحنه سریال «در جستجوی آرامش» بازدید کردبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرتضی میرباقری معاون سیما از پشت صحنه سریال «در جستجوی آرامش» به کارگردانی سعید سلطانی بازدید کرد.

در این مراسم داریوش فرهنگ، مهدی هاشمی، کمند امیر سلیمانی و غلامرضا الماسی مدیر فیلم و سریال شبکه 5 و جمعی از مدیران سازمان صدا و سیما حضور داشتند. در این حاشیه این بازدید مرتضی میر باقری گفتگوی صمیمانه‌ای با عوامل این سریال داشت.

میرباقری در این دیدار صمیمانه گفت: حدود 10 سال است که در حوزه جوانان مطالعات و تحقیق داشته‌ایم و برنامه‌سازی می‌کنیم. البته نسل امروز با توجه به گسترش ارتباطات تغییرات زیادی را داشته است.

چهار سال گذشته مقام معظم رهبری در جلسه‌ای فرمودند تحقیقی درباره اینکه زیر پوست جامعه ایران چه می‌گذرد، انجام شود. ما گزارش این تحقیقات را برای مدیران مربوطه فرستادیم که به فراخور زمان و شرایط برنامه سازی شود.

وی ادامه داد: متاسفانه نویسندگان ما کم حوصله و کم مطالعه هستند. آنها می‌توانند از ما بخواهند شرایط را برای آنها مهیا کنیم تا بتوانند تحقیق و پژوهش درستی داشته باشند و با توجه به مطالعه‌ای که انجام داده‌اند، فیلمنامه‌های عمیقی بنویسند.

وی افزود: قرار است در سه شبکه سیما در طول سال هر شب یک مجموعه نمایشی پخش کنیم. به همین خاطر هر شبکه باید حدود 12 سریال در طول سال آماده پخش داشته باشد. هم اکنون ما 120 سریال آماده پخش از تلویزیون داریم. همچنین 48 سریال در ایستگاه تحقیق هستند. از نظر اعداد ما خودمان را به حد استاندارد رسانده‌ایم. انتظار داریم شما، با توجه به اینکه هزینه‌های تولید خود را کاهش داده‌اید، شرایطی را به وجود آورید که ما تعداد سریال‌های خود را افزایش دهیم.  البته خود ما از برخی فیلمنامه‌ها ناراضی هستیم و امیدواریم که فیلمنامه‌های خوبی به دستمان برسد. 

داریوش فرهنگ بازیگر سریال «در جستجوی آرامش» هم در خصوص سریال‌سازی سال‌های اخیر گفت: تلویزیون به یک خانه تکانی نیاز دارد. سازمان صدا و سیما باید استقلال مالی خود را پیدا کند و لازم است یک اعتماد دو طرفه میان مدیران و بازیگران برقرار شود.

در پایان، سکانسی از سریال تلویزیونی در جستجوی آرامش، در حضور مرتضی میرباقری و دیگر مدیران سازمان ضبط شد.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدار صمیمانه معاون سیما با عوامل سریال در جستجوی آرامش

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.