رسمی؛ لاکازت به آرسنال پیوست/رکورد تاریخ نقل و انتقالات توپچی ها شکسته شد

تیم فوتبال آرسنال اعلام کرد مهاجم لیون فرانسه را به خدمت گرفته است.

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،باشگاه آرسنال انگلیس تایید کرد که الکساندر لاکازت مهاجم گلزن لیون فرانسه را با قراردادی بلند مدت به خدمت گرفته است.
اگرچه در اطلاعیه منتشر شده از سوی باشگاه آرسنال مدت و مبلغ انتقال لاکازت اعلام نشده ،اما مطبوعات انگلیسی مبلغ این انتقال را 46 میلیون پوند اعلام کرده اند که رکورد جدیدی برای آرسنال محسوب می شود.


به این ترتیب لاکازت گران ترین تاریخ توپچی ها لقب گرفت، این عنوان پیش از این در اختیار مسوت اوزیل بود که سال 2013 با 42 میلیون پوند از رئال به جمع توپچی ها پیوست.


او هفته آینده به همراه آرسنال راهی تور سیدنی خواهد شد و پیش بینی می شود روز 29 یا 30 جولای اولین بازی خود را برای توپچی ها در «جام امارات» انجام دهد.
لاکازت 26 ساله فصل گذشته در 45 بازی 26 گل برای لیون به ثمر رساند.

آرسن ونگر وقتی که امیدهایش برای خرید امباپه ستاره 18 ساله موناکو - هدف رئال مادرید و پاری سن ژرمن – از بین رفت، موفق شد یکی دیگر از ستاره های خط حمله لوشامپیونه را برای بازی در ورزشگاه امارات ،متقاعد کند.

ژان میشل اولاس، رئيس باشگاه لیون، که روز یکشنبه مجوز این انتقال را صادر کرد، قبلا گفته بود که باشگاه لیگ برتری باید 65 میلیون یورو برای لاکازت بپردازد و قرارداد تازه توافق شده شامل پاداشی به ارزش 6 میلیون پوند است.


انتهای پیام/

مهاجم لیون گرانترین بازیکن تاریخ آرسنال شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار