شهرکرد؛

نصب ایستگاه مخابراتی BTS در شهرک صنعتی شهرکرد

ایستگاه مخابراتی BTS در فاز توسعه شهرک صنعتی شهرکرد نصب و راه اندازی شد.

راه اندازی ایستگاه مخابراتی BTS در فاز توسعه شهرک صنعتی شهرکردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ ایستگاه مخابراتی BTS در فاز توسعه شهرک صنعتی شهرکرد نصب و راه اندازی شد.

علیرضا شفیع زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: این پروژه در راستای تفاهم نامه شرکت مخابرات استان، مطابق با استاندارد‌ها و فن آوری روز دنیا و به منظور بهبود کیفی پوشش تلفن همراه و ارتباطات رادیویی و در زمینی به مساحت ۱۲۰ متر مربع اجرا گردید.

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه، به تدریج زیرساخت‌های فیبر نوری تا ورودی شش شهرک صنعتی لردگان، کوهرنگ، هفشجان، سامان ۲، سفیددشت و فردانبه انجام می‌شود و کیفیت خدمات مخابراتی در دو شهرک صنعتی شهرکرد و کوهرنگ نیز ارتقا می‌یابد.

شهرک صنعتی شهرکرد با مساحت ۲۰۰ هکتار در فاصله ۳ کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری (شهرکرد) و ۵ کیلومتری فرودگاه شهید استکی این شهر قرار دارد که در دو فاز و با ۳۰۶ واحد فعال، زمینه اشتغال بیش از ۶ هزار نفر فراهم کرده است.

برای اجرای فاز توسعه این شهرک صنعتی و استقرار واحد‌های تولیدی در آن، تا کنون بیش از ۳۵۰ قرارداد با سرمایه گذاران منعقد گردید.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.