همدان؛

چهاردهمین اجلاسیه روسای دانشگاه‌های سطح یک کشور در همدان

چهاردهمین اجلاسیه روسای دانشگاه‌های سطح یک کشور به میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران در همدان آغاز شد.

چهاردهمین اجلاسیه روسای دانشگاه‌های سطح یک کشور در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ چهاردهمین اجلاس یک روزه روسای دانشگاه‌های سطح یک کشور صبح امروز به میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران در دانشگاه بوعلی سینا همدان آغاز شد.

در این نشست روسای دانشگاه‌های شهید بهشتی، صنعتی امیرکبیر، دانشگاه تبریز، علم و صنعت ایران، تربیت مدرس، دانشگاه اصفهان، دانشگاه فردوسی مشهد، خواجه نصیرالدین طوسی، صنعتی اصفهان، صنعتی شریف، دانشگاه شیراز، دانشگاه تهران و علامه طباطبایی حضور دارند.

در این نشست که آخرین جلسه چهاردهمین اجلاسیه روسای دانشگاه‌های سطح یک کشور است موضوعاتی مانند انتظارات دانشگاه‌های سطح یک از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دوره جدید ریاست جمهوری، تحلیل مسائل و شرایط دانشگاه‌ها در دوره مذکور، گزارش روند برگزاری سومین اجلاس روسای دانشگاه‌های سطح یک و اتحادیه دانشگاه‌های روسیه، برگزاری نخستین اجلاس روسای دانشگاه‌های سطح یک با اتحادیه دانشگاه‌های فرانسه و غیره مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گفته رییس اجلاسیه و روسای دانشگاه‌های شرکت کننده، این اجلاس دستاوردها ی بسیار خوبی داشته که نتایج و گزارش کامل این اجلاسیه و نشست‌های متعدد آن به زودی به صورت مدون ارائه می‌شود.

تاکنون 13 دانشگاه سطح یک کشور هرکدام میزبان یک دوره از اجلاسیه چهادهم بوده و دانشگاه امیر کبیر نیز دو بار فرصت میزبانی از این اجلاسیه را به دست آورده است.

 انتهای پیام/ ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.