اهواز؛

رقابت داوطلبان اهوازی در آزمون سراسری 96

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری آزمون سراسری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی همزمان با سراسر کشور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر عبداله پارسا، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در این خصوص بیان داشت: در این آزمون 62 هزار و 934 داوطلب در کل استان خوزستان حضور دارند.

 

وی تصریح کرد: امسال دانشگاه شهید چمران با میزبانی 11 هزار و 18 نفر، موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان و دانشگاه پیام‌نور با میزبانی 4 هزار و 692 نفر، آموزش و پرورش با میزبانی 4چهار هزار و 183 داوطلب و دانشکده فنی پسرانه شهید چمران با میزبانی یک‌ هزار و 730 نفر، حوزه‌های اصلی برگزاری کنکور سراسری در اهواز می باشند.

 

پارسا با اشاره به اینکه آزمون سراسری گروه‌های آزمایشی رشته ریاضی، فنی و علوم انسانی با حضور بیش از 3 هزار و 900 نفر در صبح امروز در دانشگاه شهید چمران برگزار شد گفت: همچنین عصر روز پنج‌شنبه، 750 داوطلب در رشته هنر در این حوزه به رقابت می‌پردازند.

 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: صبح روز جمعه نیز، در این دانشگاه 4 هزار و 504 داوطلب برای شرکت در آزمون رشته تجربی و در عصر این روز یک‌هزار و 822 داوطلب برای آزمون رشته زبان خارجی حضور خواهند داشت.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سبحان
۰۳:۴۰ ۱۷ تير ۱۳۹۶
سلام
من اموز کنکوری ۹۶ رشته ریاضی شهر اهواز هستم
ایا این عدالته که حوزه های امتحانی شهر اهوازدر هنگام برگذاری ازمون سراسری در دمای ۵۵ درحه بدون برق و کولر در گرما و تاریکی برگزار بشه
اکثر بچه ها از گرما زدگی شرایط بدی داشتن و عده ای از گرما خون دماق شدن
تورو خدا پیگیری کنید زحمات یکسالمون بر باد رفت