یزد؛

هنرمند یزدی برگزیده دومین جشنواره بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی

هنرمند یزدی در بخش اینفوگرافیک دومین جشنواره بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  همزمان با هفته افشای حقوق بشر آمریکایی، آئین اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان متعهد و انقلابی در تالار سوره حوزه هنری در تهران برگزار شد.

در این مراسم برگزیدگان بخش‌های اینفوگرافیک، کاریکاتور، موشن گرافیک، پوستر، نمایش رادیویی، مقاله و کتاب معرفی و تقدیر شدند که در بخش اینفوگرافیک محمد حسن ثقفی از طراحان گرافیک استان یزد برگزیده شد و با اهدای لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه از وی تقدیر به عمل آمد.

حسن رستمی و محمد یاقوتی دیگر برگزیدگان این بخش بودند و از علیرضا خدا مرادی و جواد قراقی‌پور هم تقدیر شد.

محمد حسن ثقفی فروردین‌ماه امسال در کارگاه خلق اثر اینفوگرافیک ویژه دومین جشنواره بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی که با حضور استاد مهدی حسینی و جمعی از طراحان گرافیک استان در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد برگزار شد، شرکت کرده بود.

آثار اینفوگرافیک محمدحسین عزیزی‌نژاد و محمد سلطانی دیگر هنرمندان یزدی شرکت کننده در این کارگاه نیز در نمایشگاه آثار منتخب دومین جشنواره حقوق بشر آمریکایی به نمایش گذاشته می‎‌شود.

به نمایش گذاشتن مصادیق نقض حقوق بشر توسط آمریکا با بهره‌گیری از عناصر فرهنگی و هنری از اهداف اصلی این جشنواره است.

گفتنی است:800 اثر داخلی و 250 اثر خارجی از 20 ‌کشور دنیا با موضوع حقوق بشر آمریکایی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود.

انتهای پیام/ ی

هنرمند یزدی برگزیده دومین جشنواره بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار