اردبیل؛

آغاز طرح هجرت در خلخال

طرح هجرت با شرکت ۱۲۰۰ نفر روز در طول تابستان در خلخال آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ دوم جهانبخش عطایی، فرمانده سپاه شهرستان خلخال در مراسم افتتاحیه طرح هجرت شهرستان خلخال اظهار داشت: طرح هجرت سه با شرکت یک هزار و 200 نفر روز در تابستان در 6 مدرسه خلخال اجرا می‌شود و در حال حاضر تمامی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی افزود: اردوهای طرح هجرت با رویکرد تربیتی، فرهنگی و در کنار آن مهارت‌افزایی از برنامه‌های اوقات فراغت تابستان بسیج دانش‌آموزی است که با مشارکت آموزش و پرورش و نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس و سپاه به مرحله اجرا در می‌آید که تمام تلاش ما تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه و ترویج فرهنگ کمک‌رسانی به دانش‌آموزان است که در این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ شود.

فرمانده سپاه شهرستان خلخال با اشاره به این که آموزش فرهنگ کار و انتقال دانش به نسل جوان امری لازم و ضروری است، بیان کرد: نیاز است که در این زمینه متولیان امر همکاری و مشارکت همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا بتوانیم از این طریق جوانانی تنومند و دلیر را پرورش دهیم و در این زمینه نقش خانواد‌ه‌ها نیز بسیار خطیر و حساس است.

عطایی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مزایای طرح هجرت این است که در این طرح دانش‌آموزان با حضور در صحنه  کار و فعالیت‌های اجتماعی خود از نزدیک در آزمون عملی زندگی قرار گرفته و راه کسب کردن و فعالیت‌های اجتماعی را یاد می‌گیرند که این موضوع بیشتر از همه به نفع خودشان است.

وی تصریح کرد: امیدواریم مسئولیتی که دانش‌آموزان در طرح هجرت بر عهده دارند با مشارکت همین دانش‌آموزان به بهترین نحو انجام و تحویل شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و شاهد خروجی‌های قابل قبولی در این زمینه باشیم، چرا که اجرای این طرح می‌تواند در تحقق بسیاری از اهداف مورد نظر نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری داشته باشد.

 

انتهای پیام/ع

آغاز طرح هجرت در خلخال

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.