شیراز؛

اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان در لارستان

۳ هزار و ۵۰۰ نوآموز لارستان سنجش سلامت می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جعفر حمیدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لارستان با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ نوآموز در طرح سنجش سلامت شرکت می‌کنند، گفت: هدف از اجرای این طرح سنجش سلامت نوآموزان در زمینه‌های جسمی، شنوایی، بینایی، شناسایی ناتوانی کودکان، اختلالات یادگیری و مشکلات رفتاری است.

وی با بیان اینکه سنجش سلامت نوآموزان ورود به پیش‌دبستانی و دبستان از ۴ تیرماه امسال آغاز می‌شود و خانواده‌های دارای فرزند ۶ سال در زمان مراجعه به مدارس برای ثبت‌نام در کلاس اول ابتدایی، برای سنجش سلامت به پایگاه‌های سنجش سلامت معرفی می‌شوند، افزود: هزینه سنجش سلامت نوآموزان ورود به دبستان ۲۰ هزار تومان است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لارستان ادامه داد: اگر در سنجش سلامت نوآموز مشکل خاصی وجود نداشته باشد روند ثبت‌نام ادامه می‌یابد و چنانچه سنجش سلامت نوآموز دارای ابهام باشد، برای ارزیابی مجدد به بخش تخصصی ارجاع داده می‌شود که انجام این تست‌ها نیازی به پرداخت هزینه ندارد.

وی اظهار کرد: پایگاه سنجش سلامت در شهر‌های بنارویه، درز، سایبان و عمادشهر مستقر و پایگاه شهر‌های لار، خور، لطیفی و حومه نیز در محل دبستان زینبیه (س) واقع در شهر قدیم مستقر است.

انتهای پیام/ن

معرفی خانواده‌های دارای فرزند ۶ سال برای سنجش سلامت به پایگاه‌های سنجش سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار