اردبیل؛

حمایت دولت از کار آفرینان با ارائه تسهیلات و وام های کم بهره

صنعت گران و سرمایه گذاران می توانند با رونق کسب و کار در حوزه های مختلف دولت را در رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی و اشتغال یاری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،مجید خدابخش ،استاندار اردبیل گفت: صنعت گران و سرمایه گذاران می توانند با رونق کسب و کار در حوزه های مختلف دولت را در رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی و اشتغال یاری کنند.

حمایت دولت از کار آفرینان با ارائه تسهیلات و وام های کم بهره

وی در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت ، معدن و تجارت که با حضور مسئولان استانی در اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شده بود با گرامیداشت روز ملی صنعت ، معدن و تجارت به نقش بسیار مهم صنعت گران در جهت رشد و توسعه اقتصادی اشاره کرده و گفت: صنعت گران استان اردبیل نیز با رونق کسب و کار در حوزه های صنعت و تجارت می توانند دولت را در رسیدن به شعار سال یاری کنند.

خدابخش در ادامه به ارائه تسهیلات و وام های کم بهره به اقشار کار آفرین استان هم اشاره کرده و افزود: در سال 96 برنامه ای تدوین کردیم که به موجب آن واحد های نیمه راکد و راکد را در استان وارد چرخه تولید کردیم.

در این جلسه رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان نیز با بیان اینکه میانگین سرمایه گذاری در استان به 80 درصد افزایش پیدا کرده است افزود: در تلاش هستیم در حوزه صادرات و اکتشاف معادن به خصوص معدن فلز در شهرستان مشگین شهر سرمایه گذار خارجی و داخلی را جذب استان اردبیل کنیم.

عاملی درادامه گفت:از مجموع 900طرح قابل بهره برداری در استان تاکنون 300طرح به بهره برداری رسیده و مابقی طرح ها نیز دردستور کارقرار گرفته است.

انتهای پیام/ع

ارائه تسهیلات و وام های کم بهره به کارآفرینان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار