کارگردان سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«ملکه زنبورها» در مرحله راف کات نهایی/ کیفیت ساخت فیلم در اولویت اول است

علی‌محمد قاسمی از آخرین وضعبت جدیدترین فیلم خود گفت.

«ملکه زنبورها» در مرحله راف کات نهایی/ کیفیت بیشتر از جشنواره برای فکر می‌کنمعلی‌محمد قاسمی کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «ملکه زنبورها» گفت: این اثر در مرحله فنی و انجام راف کات نهایی است تا پس از آن تصمیمات لازم جهت نمایش گرفته شود.

 وی درباره حضور این اثر در جشنواره‌ها عنوان کرد: درست است که جشنواره‌ها فرصتی برای دیده شدن بیشتر فیلم هستند اما مدیریت‌ آنها در هیئت انتخاب و حتی نحوه داوری بیشتر احساسی عمل می‌‌‌کند تا منطقی، و این امر سزاوار یک جشنواره سطح بالا نیست در نتیجه فیلمساز برای حضور فیلمش در این جشنواره‌ها دچار تردید می‌شود.

وی ادامه داد: البته فارغ از هر چیز و قبل از فکر کردن به اکران، ترجیح می‌دهم کیفیت را در اولویت قرار دهم و بعد درباره نمایش تصمیم بگیرم.

 گفتنی است عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: نویسنده: مهدیه حسینی، علی‌محمد قاسمی، اعظم نجفیان، تهیه‌کننده، کارگردان و مدیر فیلمبرداری: علی‌محمد قاسمی، بازیگران: محمود نظرعلیان، آوا درویشی، امیر شکرگزار، محبت قاسمی، اقبال بهاری،‌ بازیگردان و دستیار کارگردان: پیمان مقدمی، برنامه‌ریز: اعظم نجفیان، دستیار فیلمبردار: کیوان محمدی‌نژاد، مدیر تولید و عکاس: مریم فخیمی، دستیار تولید: سیف‌الله فیضیان، طراح صحنه: علی‌محمد قاسمی، دستیار صحنه: حامد آزاد، طراح لباس: نوید بهتویی، مانا یزدانی امیری، صدا: بهروز شهامت.

این فیلم پس از فیلم‌های سینمایی «یادداشت بر زمین» و «سگ و دیوانه عاشق»، سومین فیلم علی‌محمد قاسمی در مقام تهیه‌کننده و کارگردان است.

 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.