ساری؛

گازگرفتگی دو كارگر جوان ساروی در عمق چاه

دو كارگر جوان که درعمق ۱۲ متری چاه دچار گاز گرفتگی شدند با تلاش آتش نشانان و عوامل اورژانس نجات يافتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی خراط مسئول ايستگاه يك سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداری ساری گفت:  طی تماس شهروندان  با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی حادثه گاز گرفتگی دو كارگر جوان در چاه اعلام شد .

وی افزود: بلافاصله ستاد فرماندهی عمليات، دو دستگاه خودروی امداد ونجات مجهز به تجهيزات كامل امدادی از ايستگاه سه و يك را به محل حادثه  واقع در اتوبان ساری به قائمشهر روستای گرجی كلا ، كوچه شقايق اعزام كرد.

مسئول ايستگاه يك سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداری ساری گفت: يكی از كارگران كه برای گرفتن ابزار كار در چاه رفته بود دچار گاز گرفتگی شد و كارگر دومی كه برای نجات وی به عمق چاه رفت نيز دچار گازگرفتگی شد و نتوانستند خود را از عمق چاه نجات دهند.

خراط افزود: با تلاش گروه امداد ونجات آتش نشانی با رعايت تمامی موارد ايمنی و بكارگيری تجهيزات امداد چاه هر دو كارگر جوان از مرگ حتمی نجات يافته و جهت اقدامات درمانی تحويل عوامل اورژانس شدند.

وی بر رعايت موارد ايمنی از سوی شهروندان، كارگران و پيمانكاران ساختمانی تاكيد كرد و گفت: كارگران برای جلوگيری از خطر گاز گرفتگی در چاه حتما از وسايل و تجهيزات ايمنی استفاده کنند  و شهروندان در صورت وقوع چنين حوادثی اقدام به ورود در چاه نكنند و ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ آتش نشانی تماس گرفته و با اعلام آدرس دقيق و نوع حادثه از اتش نشانان كمك بخواهند.

انتهای پیام/آ

نجات دو کارگر مقنی از مرگ حتمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار