اردبیل؛

حضور 160 دبیر تربیت بدنی در رقابت‌های علمی تخصصی استان

مدیرکل آموزش ‌و پرورش استان اردبیل گفت: ۱60 دبیر تربیت بدنی در مرحله استانی رقابت‌های علمی تخصصی با هم به رقابت می پردازنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری با تأکید به اهمیت ورزش در تربیت جسمی دانش آموزان به ضرورت ارتقا سطح علمی آموزگاران تربیت‌بدنی استان تأکید کرد.

وی در حاشیه بازدید از بیست و هشتمین دوره رقابت‌های علمی تخصصی معلمان تربیت‌بدنی اردبیل تصریح کرد: ما نیازمند توجه ویژه به مقوله ورزش در مدارس هستیم.

مدیرکل آموزش ‌و پرورش استان اردبیل افزود: علاوه بر اینکه آموزش‌وپرورش تجهیز مدارس به امکانات ورزشی را در دستور کار دارد، ضروری است توان علمی و مهارت‌های عملی مربیان و آموزگاران نیز ارتقا یابد.

ناصری برگزاری رقابت‌های علمی تخصصی معلمان تربیت‌بدنی را فرصتی برای آشنایی با علوم روز و ارتقا سطح علمی معلمان دانست و تأکید کرد: از میان 400 شرکت کننده در مرحله منطقه ای، ۱60 دبیر تربیت بدنی در مرحله استانی رقابت می کنند.

وی همچنین افزود: از بین 160 نفر شرکت کننده نیز 5 دبیر زن و 5 دبیر مرد منتخب به مرحله کشوری که در شهریورماه برگزار خواهد شد، راه پیدا خواهند کرد.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل رقابت‌ها به مدت سه روز ادامه داشته و در مهارت‌های عملی با داوری ۳۱ نفر توانمندی معلمان سنجیده خواهد شد.

ناصری به میزبانی استان اردبیل در سی و پنجمین دوره از مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز اشاره کرد و گفت: در ۲۰ تیر ماه نیز میزبان مسابقات سراسری قرآن در استان اردبیل خواهیم بود که با حضور ۹۶۰ دانش‌آموز از سراسر کشور در مرحله تفسیر و پژوهش قرآنی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات در این سطح در استان اردبیل تحول قابل توجهی در حوزه آموزش و پژوهش قرآنی است بیان کرد: بخش پسران از ۲۰ تا ۲۲ تیر و بخش دختران نیز از ۲۳ تا ۲۶ تیر ماه برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ح

 رقابت‌های علمی تخصصی معلمان تربیت‌بدنی اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار