عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال:

تاج از اختیارات خود برای برکناری اسدی استفاده کرد

عبدالکاظم طالقانی گفت: رئیس فدراسیون فوتبال برای تغییر دبیرکل این فدارسیون اختیار دارد، اما نبایست حواشی اخیر را در این مورد تاثیرگذار دانست.

عبدالکاظم طالقانی در گفت وگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،درباره برکناری علیرضا اسدی از سمت دبیر کلی فدراسیون فوتبال بیان کرد: تا جایی که اطلاع دارم اسدی برای کنار رفتن از فدراسیون فوتبال، صحبت هایی را با مهدی تاج انجام داده بود. بنابراین رئیس فدراسیون فوتبال از اختیار خود برای تغییر دبیر کل فدراسیون فوتبال استفاده  و محمدرضا ساکت را به جای اسدی انتخاب کرد.

وی درمورد اینکه به نظر می رسد شعله ور شدن آتش اختلافات علیرضا اسدی و کارلوس کی روش، دلیل اصلی برکناری دبیرکل فدراسیون فوتبال باشد، گفت: به نظر من حواشی اخیر هیچ تاثیری در کنار گذاشته شدن اسدی ندارد. به عنوان اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به این مسائل دامن نمی زنیم چراکه آرامش حاکم بر فوتبال باید در اولویت قرار گیرد.

طالقانی درباره انتخاب محمدرضا ساکت به عنوان سرپرست دبیر کل فدراسیون فوتبال اظهار داشت: تاج تصمیم گرفته تا برای عقب نماندن کارها، حکم دبیر کلی فدراسیون فوتبال را به محمدرضا ساکت اعطا کند. این موضوع در نشست آینده  هیئت رئیسه فدراسیون مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت تائید اعضا، ساکت به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال به فعالیت می پردازد.

انتهای پیام/

اختیار قانونی تاج برای برکناری اسدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار